torsdag 4. desember 2008

ÅRETS STØRSTE FEST!!

e-bibAgders "desentraliserte nettverksparty" er i full gang. Vi er på og i nett i alle varianter.

Vi på AAbk er i full gang med å feire at generalistkurset i e-bibAgder er ferdig. Vi har nådd et stort mål om at så å si alle bibliotekansatte i Agder har oppnådd IT-kompetanse tilsvarende et generalistnivå.

Hos oss startet dagen med nett i alle fasonger, og med julebrus og hjemmelagde kaker. Selvfølgelig hadde alle hårnett.

Legg merke til vårt nettverksjuletre.

GOD FEIRING TIL ALLE GENERALISTER!!

9 kommentarer:

Sunshine sa...

Såååå gøy dere har det, jeg er nesten litt misunnelig på dere som kan feste sammen, jeg er "bare" meg på biblioteket på Lista vgs .
Ha en kjempeflott dag og ikke krøll dere for mye inn i nettet!!!

Anonym sa...

så gøy dere har det, og fine med nettingsstrømper,jeg er nesten misunnelig på dere som er sammen.
dere må ha en riktig fin dag.

Ugla sa...

Heldig-grisar som er mange saman. Eg hadde meldt meg på den opprinnelege festen for å feste saman dykk andre. Men var det berre eg som ville det? Sidan den festen vart avlyst. Nei vel. Så tenkte eg at eg kunne menge meg med våre vener i vest, for denne veka skulle eg eigentleg vere i Lagretten i Kristiansan. Men dei hadde ikkje bruk for meg, så måndag kveld var eg heime att. No sit eg her med mi tørre brødskive og halvlunken te.
Men ein har ikkje meir moro enn det ein lagaar til sjølv. Eg får ut og kaupe meg noko srudlevatn i form av jolebrus og ein kakemann og tenne det fyrste ljos. Så får vi sjå kva som skjer.

Folkens! Jol i Setesdal har endeleg kome, så kom dykk på bua og kjøp det - og les det når de er heime i kveld etter feiringa.
Ugla ynskjer alle ein fin dag.

e-bibAgder - kursholder sa...

Uffamej. Skulle så gjerne samlet alle fysisk og feiret med stort ståhej. Men siden det var litt laber interesse, så ble det på denne måten. Men, men. Vit at vi alle sitter med hårnett og nettverkstanker... :-)

maritf sa...

Ønsker dere en riktig trivelig feiring. Nå trer vi på oss hårnettet så får dere bare drømme om hvor lekre vi ser ut.
Ett alternativ til seniorsurf som vi akkurat har avsluttet.
Bloggen er vel det vi ikke har vert flinkest til å bruke, men føler ellers vi har lært mye.
Fra oss litt på innsiden (utsiden) av Arendal

evjeoghornnes sa...

Er det ikke sånn dere går til vanlig også der nede i storbyen.
Vi her på landet kler oss mer i ull og vadmel på denne tida på året.
Jeg sitter også alene bortsett fra når jeg ekspederer lånere.
Takk for bra kurs i allfall.

anneturid sa...

Så "fancy" dere er alle sammen med nett både her og der.... Her er det stille og rolig akkurat nå, men det snør, så julestemning har vi nå i alle fall fått.

Susi sa...

Takk for nettet, det var fint og nesten praktisk også. Dere var skikkelig gira i dag morges; det kommer godt fram på bildene! Nå er det kvelden og jeg ser om det er noen etterdønninger her på nettet.

Åse sa...

Hei sann! Sjekk de netta, da...!!!!
Stilig. Jeg får feire litt her hjemme i alle stillhet, kanskje jeg skulle finne fram leopard-strømpebuksene mine!!!!